duminică, 28 martie 2010

_ilinca




un om capabil sa treaca de la o stare la alta in doar cateva secunde , un om care rade din tot sufletul , un om care se lasa surprins si care traieste pentru a surprinde , un om care incearca sa lumineze cu zambetul sau intreaga lume ... un om care stie sa planga , un om care a cunoscut durerea , un om care a supravietuit infernului , un om care este atat de puternic incat a invatat sa indure fiecare clipa, fiecare stare la o intensitate inimaginabila ... un om care traieste pentru a-si traii viata ... un om care iubeste si care cauta iubire in orice lucru oricat de mic ... un om care nu uita sa fie copil macar de cateva ori in fiecare minut , un om care stie sa se joaca si sa te agate si pe tine in jocul lui de om-copil ... un om care traieste pentru a daruii momente, clipe, zambete, iubire ...












Un comentariu:

  1. Ai scris frumos despre Ilinca.Ilinca a apreciat cuvintele tale. E un om cu toate starile posibile de pe Pamant; si poate dincolo de el. Acum scrie Ilinca de Geo... Cand te-am intalnit prima, dar prima data, impresia pe care mi-ai lasat-o a fost una normala. La o a doua intrevedere, am stiut ca esti un om bun, dar destul de inchis nebuniei dorite de mine. Au trecut anii si legatura dintre noi a fost sustinuta de mici mesaje pe mess, o surpriza in ajunul Craciunului si un salut pe strada. Dupa revelionul din acest an, am petrecut putin timp la ziua ta. Am cunoscut o parte din tine si lumea ce te inconjoara. Mi-a placut ce am descoperit. Si dupa am incercat sa tin aceasta legatura. Iti recunosc azi ca am dat=o in bara de cateva ori, poate am pierdut niste momente care trebuiau facute amintiri. Pentru marea ta rabdare cu un om care inca pluteste, iti multumesc. Pentru sfaturile care m-au facut sa vad dincolo de cuvinte, iar iti multumesc. Pentru mancarurile prea bune facute cand eram ghiftuita de foame,ma inclin....iar pentru faptul ca indiferent de starile mele, mereu m-ai cautat...ai un 10 cu felicitari.Pentru noptile nebune petrecute la voi, doresc multe bis-uri... Imi asum tensiunea din prietenia noastra, incerc zi de zi sa ma schimb si sa fiu cat de cat pe aceeasi lungime de unda. Pentru tot ce va urma, fie bine, fie rau, mi-e drag de tine! Hai sa fim copii de multe ori intr-un minut, hai sa traim ca sa daruim momente, hai sa facem clipe, hai sa zambim si sa iubim!

    RăspundețiȘtergere